Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Pentru a returna sau schimba un produs poti completa FORMULARUL DE RETUR!
In urma completarii formularului, contacteaza firma de curierat cu care doresti sa expediezi coletul si asigura-te ca returul va ajunge in posesia comerciantului in cel mult 14 zile calendaristice de la data livrarii coletului. Nu se accepta retururile trimise prin Posta Romana.
PROCESUL DE RETURNARE
Adresa pentru coletele retur este : B-dul Carol 61, Cladirea Piata Latina, et 3, interfon 02, sector 2, SC Jolie Divas SRL, 0727 868 006
Daca nu ai timp sa completezi formularul, poti trimite direct coletul la adresa mai sus mentionata in maxim 14 zile calendaristice de la data livrarii, iar in interiorul contului sa fie notat pe o hartie contul bancar pentru efectuarea platii.
Plata se va efectua prin transfer bancar in contul specificat de dumneavoastra.
Platile de retur se fac doar prin transfer bancar , atat pentru livrarile in Romania cat si pentru cele in strainatate.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. În situaţia în care cumpărătorul a beneficiat de livrarea gratuită a produselor în condiţiile explicate la secţiunea Livrarea produselor, din preţul de restituit se vor reţine de către companie şi aceste costuri (costurile de transport ale primei livrări). Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin completarea Formularului de Retur . Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 de zile de la data acceptării returului de către S.C. Jolie Divas S.R.L. Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale Joyas, să nu fie purtate sau deteriorate; integritatea documentelor însoţitoare).
Modalitati de plata la livrare
Pentru
livrarea pe teritoriul Romaniei, plata comenzii se poate face ramburs la
livrare sau cu cardul la lansarea comenzii.
Pentru
livrarile in strainatate, nu exista posibilitatea de plata ramburs la livrare,
se accepta doar plata cu cardul la finalizarea comenzii.
Produsele realizate pe comanda personalizata nu pot fi returnate.
Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul curierului cu care v-au fost livrate produsele.Se refuza automat coletele cu ramburs sau trimise prin Posta Romana. De asemenea, coletul trimis retur trebuie sa fie ambalat corespunzator in ambalajul autorizat al firmei de curierat , deteriorarea cutiei si ambalajul necorespunzator atrage dupa sine retinerea unei sume de 35 ron. Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur. Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa Joyas (0727 868 006 / B-dul Carol 61, Cladirea Piata Latina, et 3, int 02, sector 2, Bucuresti) pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către Joyas. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.